wszystko co musisz wiedzieć

Nucleofill Soft Eyes

Biostymulacja okolicy oka

O biostymulatorze na okolicę oka

Nucleofill Soft  Eyes to stymulator tkankowy, który może być wykorzystywany do biostymulacji skóry okolicy oczu.

Skóra wokół oczu jest najcieńsza w całym organizmie  – jej grubość wynosi ok. 0,5 mm, a w innych obszarach nawet 4 mm i z tego względu objawy starzenia się skóry mogą być na niej bardziej widoczne. Skóra na powiekach zawiera niewielką ilość tkanki podskórnej, brak w  niej gruczołów potowych, a liczba gruczołów łojowych jest mała. Taka budowa skóry powiek powoduje, że jest ona cienka, delikatna i bardziej wrażliwa na działanie czynników zewnętrznych. Brak ochrony w postaci warstwy sebum powoduje, że szybko ulega przesuszeniu. Dodatkowo skóra w tym miejscu jest słabo ukrwiona i ma tendencję do gromadzenia chłonki, co prowadzi do tworzenia się obrzęków. Przez cienką skórę powieki dolnej prześwitują także naczynia krwionośne, tworząc cienie pod oczami. Z wiekiem dochodzi także do opadania górnych powiek.

Oko jest otoczone cienkim fałdem skóry – powiekami. Powieki mają za zadanie chronić delikatny narząd przed urazami, regulować dopływ światła do źrenicy oraz ułatwiać rozprowadzanie łez po powierzchni gałki ocznej. Pod cienką skórą powiek znajduje się mięsień okrężny oka, który podczas mrugania czy mrużenia oczu wykonuje nawet 20 tysięcy ruchów dziennie, co prowadzi do pojawienia się zmarszczek mimicznych, tzw. “kurzych łapek” często dostrzegalnych nawet u osób już po 20 roku życia. Zmarszczki te utrwalają się codziennie.

Z wiekiem powieki mogą zacząć opadać, w skrajnych przypadkach powodując nawet ograniczenie widoczności. Wówczas można wykonać np. zabieg wycięcia nadmiaru skóry powiek, o ile zostanie to zalecone przez lekarza. Specyficzna budowa skóry okolicy powiek powoduje, że wymaga ona specjalnej pielęgnacji i zabiegów dostosowanych do jej potrzeb.

Nucleofill Soft Eyes dedykowany jest poprawie jakości skóry delikatnej okolicy oka. Preparat stanowi przykład zastosowania biotechnologii w medycynie estetycznej i terapii anti-aging.

Cechuje się wysokim stopniem bezpieczeństwa i szerokim działaniem – zarówno na poziomie głębokim, pozytywnie wpływając na tkankę tłuszczową i kostną, jak i na poziomie skóry właściwej, stymulując fibroblasty i pobudzając je do produkcji kwasu hialuronowego, kolagenu i elastyny.

Efekty

Nucleofill Soft Eyes nie tylko pobudza skórę do biostymulacji, czyli samoistnej, wewnętrznej regeneracji, ale także przyczynia się do opóźnienia procesów starzenia się skóry dzięki działaniu antyoksydacyjnemu. W efekcie:

• Widoczność zmarszczek i bruzd wokół oczu ulegają zmniejszeniu

• Poprawia się koloryt skóry, a cienie stają się mniej widoczne

• Skóra staje się bardziej jędrna i zagęszczona

• Okolica oka zyskuje bardziej promienny wygląd

• Skóra staje się lepiej nawilżona

• Brwi lekko unoszą się, co przyczynia się do efektu odmłodzenia rysów twarzy

Warto wspomnieć o tym, że efekt odmłodzenia skóry jest naturalny, a rysy twarzy nie ulegają zmianie. Efekty mogą być widoczne są już po pierwszym zabiegu, jednak zalecane jest powtarzanie procedury w celu uzyskania pełnych rezultatów.

Efekty zabiegów mogą różnić się pomiędzy Pacjentami i są zależne od wielu czynników, w tym stanu skóry Pacjenta, konkretnych objawów, stosowania się do zaleceń pozabiegowych i kompetencji osoby przeprowadzającej zabieg.

Wskazania

Zabieg z wykorzystaniem Nucleofill Soft Eyes można wykonać po wcześniejszej konsultacji ze specjalistą. Dzięki wysokiemu stopniowi bezpieczeństwa i niskiemu potencjałowi uczulającemu jest odpowiedni dla osób ze skórą wrażliwą i skłonną do alergii. Nucleofill Soft Eyes jest wskazany szczególnie dla Pacjentów, którzy doświadczają następujących objawów:

• Zmarszczki i bruzdy wokół oczu, w tym zmarszczki mimiczne
  • Opadające powieki
  • Cienie pod oczami
  • Utrata jędrności i napięcia skóry wokół oczu
  • Utrata nawilżenia i przesuszenie skóry
  • Nierówny koloryt skóry.

Zabieg może zostać wykonany także u osób, które:

• Chcą rozpocząć profilaktykę anti-aging
  • Są narażone na stres oksydacyjny (poprzez zanieczyszczenie powietrza, ekspozycję na słońce, palenie tytoniu, niewłaściwą dietę)
  • Chcą przedłużyć i wzmocnić efekt innych zabiegów estetycznych, np. laseroterapii.

Warto raz jeszcze zaznaczyć, że niezbędna jest wcześniejsza konsultacja, aby zakwalifikować do procedury.

Opis działania

Produkt zawiera składniki pochodzenia naturalnego, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia reakcji alergicznej.  Składa się z fragmentów wysoko oczyszczonych łańcuchów polinukleotydowych (cząstek kwasów nukleinowych DNA i RNA występujących w każdym organizmie) o niskiej masie cząsteczkowej.

Nucleofill Soft Eyes to preparat działający na 3 poziomach:

• Działanie w skórze właściwej i naskórku – stymulując komórki skóry, preparat przyczynia się do wzmożenia produkcji elastyny, kwasu hialuronowego i kolagenu, prowadząc do ujędrnienia i nawilżenie tkanek. Nucleofill Soft Eyes neutralizuje wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry, ma więc działanie antyoksydacyjne. Wiążąc wodę w przestrzeni międzykomórkowej, zapewnia skórze długotrwałe i dogłębne nawilżenie. Te działania warunkują poprawę jakości naskórka i skóry oraz zmniejszenie widoczności zmarszczek w okolicy oka.
  • Działanie receptorowe (A2) na poziomie naczyniowym przyczynia się do poprawy przepływu krwi w komórkach skóry, co zmniejsza możliwość wystąpienia obrzęków oraz gromadzenia się hemosyderyny i tym samym zmniejsza cienie pod oczami. Skóra jest lepiej unaczyniona, a co za tym idzie, jej kolor staje się bardziej równy.
  • Działanie w tkance podskórnej – Nucleofill Soft  Eyes spowalnia degradację macierzy kostnej i sprzyja jednorodnej redystrybucji tkanki tłuszczowej. W efekcie głębokie warstwy tkanek ulegają biorestrukturyzacji. Układ kostny i tkanka tłuszczowa stanowią „rusztowanie” dla naszej skóry i znacząco wpływają na jej wygląd. Dzięki dogłębnemu działaniu Nucleofill Soft  Eyes wspomaga macierz kostną i pomaga prawidłowo rozmieścić tkankę tłuszczową tak, aby wygląd okolicy oka uległ poprawie.

Przebieg zabiegu

Przed każdym zabiegiem omawiane są potrzeby i oczekiwania Pacjenta, a lekarz wyklucza potencjalne przeciwwskazania. Wtedy też omawiany jest harmonogram zabiegów. Następnie skóra wokół oczu jest oczyszczana i dezynfekowana. W trakcie zabiegu Pacjent może odczuwać lekkie mrowienie i uczucie rozpierania. Na życzenie Pacjenta lekarz może zastosować maść znieczulającą. W trakcie zabiegu lekarz wprowadza preparat pod skórę za pomocą igły lub kaniuli. Ewentualne skutki uboczne, takie jak delikatne zaczerwienienie, swędzenie, obrzęk lub siniaki mają zniknąć w ciągu kilku dni.

Przeciwskazania

W przypadku tego zabiegu również istnieją przeciwwskazania do jego wykonania. Należą do nich:

• Ciążą i laktacja
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Schorzenia ogólnoustrojowe
  • Choroby nowotworowe
  • Infekcje skóry, w tym aktywna opryszczka.
phone reservation
dane teleadresowe